VEELGESTELDE VRAGEN

 

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Alle artikelen zijn in principe uit voorraad leverbaar. Indien een artikel toch niet op voorraad is, neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op. Artikelen besteld voor 13.00 uur en betaald, worden nog dezelfde dag verstuurd. Als u heeft gekozen voor vooraf overmaken worden de artikelen direct na ontvangst van de betaling verstuurd.

Hirroos verstuurt alle bestellingen als pakketpost met track en trace via PostNL. Bestellingen geplaatst en betaald voor 13.00 uur worden dezelfde dag door ons verstuurd. Bestellingen na 13.00 geplaatst en betaald worden de volgende dag verstuurd. PostNL bezorgt ook op zaterdag.  Doorgaans worden de pakketjes binnen Nederland de volgende dag bezorgd. 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND?

Bestellingen boven € 75.00 euro worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder €75.00 euro wordt €4.50 aan verzendkosten gerekend.

VERSTUURT HIRROOS OOK NAAR ANDERE LANDEN BINNEN EUROPA?

Nee, helaas! Dit zal in de toekomst zeker aan de orde zijn.

IK HEB EEN DEFECT OF BESCHADIGD ARTIKEL OF INCOMPLETE ZENDING ONTVANGEN, WAT NU?

Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, wordt elk (!) artikel voor het inpakken door mij gecontroleerd op conditie, werking en juiste aantallen.

Mocht het toch gebeuren dat u een defect of beschadigd artikel of incomplete zending hebt ontvangen, stuur mij dan zo spoedig mogelijk een email (met foto indien het een beschadigd product betreft) doch uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst!). Het is dus zaak dat u uw bestelling direct bij ontvangst controleert.

Ik zal mijn uiterste best doen om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.

HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

Retouren dienen altijd vooraf via het retourformulier ovv het bestelnummer te worden gemeld. Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

Voor uitgebreide informatie zie de aparte rubriek Retourneren

WAAR VIND IK DE ALGEMENE VOORWAARDEN?

Zie hiervoor de aparte rubriek Algemene Voorwaarden 

Garantie & Klachten

Garantie

Ik geef om onze producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@hirroos.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– IDeal 

KOMEN DE KLEUREN VAN DE PRODUCTEN IN DE WEBWINKEL ALTIJD OVEREEN MET DE GELEVERDE PRODUCTEN?

Ik doe mijn uiterste best om foto's te plaatsen van een juiste weergave van de kleur van het artikel. Toch kan een foto die u op het scherm bekijkt er iets anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van het schermtype en van beeldscherminstellingen van uw computer.